diumenge, 21 de novembre del 2010

GUIA D'ESTUDI DEL TEMA 3

GUIA D’ESTUDI DEL TEMA 3

Pàg. 62: L’adequació: context, canal, codi i cooperació. A. L’adequació a l’àmbit d’ús. Activitat 1.

Pàg. 63: B. L’adequació a la finalitat comunicativa. Activitats 3 i 4.

Pàg. 64: C. L’adequació al canal. Activitats 5 i 6.

Pàg. 65: D. L’adequació i el codi. Activitat 8.

Pàg. 66: E. La cooperació comunicativa i la informació implícita. Activitats 10 i 11.

Pàg. 67: Apliquem els conceptes. Activitat 12.

Pàg. 68: L’assaig literari. A. El gènere assagístic.

Pàg. 69: B. Les fronteres de l’assaig. Activitat 4.

Pàg. 70: C. Recursos i subgèneres assagístics més habituals. Trets més característics de l’assaig.

Pàg. 71: El comentari d’un assaig amb voluntat literària. Activitats 11 i 12.

Pàg. 80: Nosaltres els valencians, de Joan Fuster.


DOSSIER DE LITERATURA

Pàg. 23: Joan Fuster: la mesura de totes les coses. Text 1. Text 2.

Pàg. 24: A. Apunts biogràfics. Text 3. Text 4.

Pàg. 25: B. L’obra de Joan Fuster. L’assaig humanístic. Text 5. Activitats 6 i 7.

Pàg. 26: Els aforismes. Text 7.

Pàg. 27: Els escrits sociopolítics. Textos 8 i 9. Activitat 13.

Pàg. 28: Els estudis d’història cultural.


Pàg. 72: La varietat estàndard. Text 1. Activitats 1 i 3.

Pàg. 73: A. La formació de l’estàndard. Activitat 6.

Pàg. 74. B. Els models d’estàndard en la nostra llengua.

Pàg. 75. C. Entrebancs per la l’estandardització de la llengua. Textos 6, 7 i 8. Activitat 11.

Pàg. 76: No.

Pàg. 77: No.

Pàg. 78: No.

Pàg. 79: No.

Pàg. 81: No.


Entrades del blog relatives a Joan Fuster i a l'assaig i l'aforisme.

Correcció parcial de l'activitat 12 de la pàgina 67.

Joan Fuster: l'assagista.

Joan Fuster i la censura franquista.

Joan Fuster: el compromís cívic i l'amor a la terra i a la llengua.

Resposta a algunes activitats.


Imatge extreta de: http://www.estudiar-ingles.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada